Monday, October 10, 2011

Hye2~

Aiyark!! Dah lama gila blog ni bersawang..
Bukan takat bersawang, segala mcm mak nenek Cik Ti leh bersarang kat sini..
Hahaha...

Aku bukan sesaja x nk syer cite kat sini...
Cuma masa aku je x mengizinkan..
Maklum ah.. Sebulan lebih gak aku jadi surirumah je..
Tau2 je ah bila jadi surirumah, sume menda nk kena wat..
dari pada memasak, mengemas, membasuh, melipat baju...
Tu yg masa asyik x cukup je....

Skang ni aku dh x jadi surirumah..
aku skang dh keje...
yeha!! :)

Skang aku keje kat sebuah kementerian yang bertempat di N9..
Aku keje ngn gomen beb...
Kementerian pe n position pe tu biar ah rahsia ek...
Jangan risau, lambat laun org akan tau gak...
:)



Thursday, July 21, 2011

I`m Back~

Ayt nk best je..
padahal x de sapa kisah pon..
hahaha..

Saturday, January 15, 2011

Jangan Menyerah~



Tengah semangat nk menaip..
mmg madang updated je...
pasni tgk je ah...
dgn bakal2 nk bizi balik, mmg jarang2 ah dpt updated...
nak2 beruk band ni cam *&*^@&..
mmg semangat cap cilup ah huhuhu...

em, ngah syok2 guling atas katil, tetibe dgr lagu ni..
rs cam nk post sbb sgt bermakna wat aku skang ni...

layan je ah ek...


Lirik Lagu D'Masiv - Jangan Menyerah

Tak ada manusia
Yang terlahir sempurna
Jangan kau sesali
Segala yang telah terjadi

Kita pasti pernah
Dapatkan cobaan yang berat
Seakan hidup ini
Tak ada artinya lagi

Reff 1:
Syukuri apa yang ada
Hidup adalah anugerah
Tetap jalani hidup ini
Melakukan yang terbaik

Tak ada manusia
Yang terlahir sempurna
Jangan kau sesali
Segala yang telah terjadi

Back to Reff 1

Reff 2:
Tuhan pasti kan menunjukkan
Kebesaran dan kuasanya
Bagi hambanya yang sabar
Dan tak kenal Putus asa

Back to Reff 1

sources: sini

Back to Reff 2