Saturday, March 13, 2010

besday is besday~



Jgn plik klu entry aku di mulakan ngn gmbr...
sje je nk try sesuatu yg bru...
hehehe...


(mee goreng sdap)

(bihun goreng sdap gak)

(nugget ayamas)

(salad kentang)

(kentang goreng)

(sushi homemade)

(sgt seronok)

my fav (blueberry cheesecake)

(german black forest)

(tiramisu)

(besday gurl ceria)

(chumil x?)

(muka ku x nmpk)

(PEACE)
:)

whooooaaaaaaaaa..

11.03.2010 genap ah umur aku 23thn..

walaupun meningkat usia, tp aku ttp rasakan aku muda lg..
perasan siot... (sila jgn muntah disini) hehehe...

perasaan aku bercampur baur, sedih, gembira, pahit, manis, masam, masin, n mcm2 lg ah..

yg sedihnya, even aku dh janji x nk menangis di hari bhgia aku, aku ttp menangis gak...
aku x tau knp aku ttp rs sdih bila de org tu x ingt besday aku..
org tu bukan dia ek..
sebab dia wish besday aku mlm tu..
:)
mungkin sbb ms besday org tu dl aku wish, so aku mengharapkn perkra yg sm berlaku gak...
(ish3, x ikhlas rupanya aku ni) hahaha...
tp x pe.. aku berlajar sesuatu yg bru...
x sume yg kita nk, kita akan dpt..

Hurm..
kini ku sedari, aku bknlah org yg pntg dlm hidup mereka2 tu..
walaupn aku anggap mereka pntg dan syg pd mereka...
pergh..
touching plak tetibe...

dh2... blaja untuk memaafi ek cik raihana...

walaupn sdih, gembira ttp ada...
ramai gak yg ingat besday aku...
even yg wish gn Fb pn, aku sgt gembira....
siap de yg kol lg tu...
thanks sume ek...
:)

my housemate awal2 dh wish...
dila ngn zira blnje aku mkn ais krim walls..
sgt sdap... ;)
thanks ya!

yg manis dan gembiranya,bila bleh smbt mjls rmi2 ngn kwn2..
housemate aku pn x lp kat besday aku..
even x de hadiah pn... dont worry, aku x mengharapkn tu sume...
korng ingt pn aku dh cukup bhgia...
;)

mlm tu, aku siap potong kek..
bkn 1, tp 3.. di ulangi, 3 kek yg aku potong...
blueberry cheese, tiramisu, german black forest....
best gile...
menu mlm tu pn sgt mewah... de fries, nugget, sushi, bihun ngn mee goreng...
mcm2 lg ah...
siap decorate tmpt cam party lg...
tetibe rs cam budak2 plak...
hahaha...
yg paling x bleh lp, ms beli decoration tu, ingtkan aku dh amik yg happy birthday pnya...
skali yg aku amik SELAMAT DATANG ah plak...
aisyhhhh.
malunya,...
hehehe...

majlis mlm tu di mulakan ngn bacaan yassin...
even x rmi yg bleh bc, at least de gak keberkatannya...

dh bc yassin, mjlis tiup lilin, pastu mkn2...
dh kenyang, aku bantai Tdo...
kenyang + ngntk =Tdo...
(mn x makin besar)
;)

esoknya, dpt msg dari adik aku Mohd Fazri a.k.a mat yie...
dia ajk gi jln2 ke bachok...
dia dtg amik aku kat umah..
so, pglah kami kebachok menaiki myvi merah..
kat bachok ingt nk camwhoring bnyk2....
skali hujan da...
kuciwa2...

pas dri bachok, mat yie ngn alwa nk gi smbhyg jumaat,
diorang smbhyg kat masjid kubang kerian, so, tinggallah aku ngn kak bibi kat dlm kereta...
sgt lama, smpikn aku terlelap di dlm kereta menunggu diorng...

blk plak, singgah mkn kat mak su nasi air...
kak bibi blnje, sgt sedap...
best2....
hehehe...

neway, aku sgt suka n njoy..
terimalah apa adanya...
moga akan datang lebih baik hendaknya...
amin...

p/s kepada CIK Nur Raihana Nadiah Bt Azam...
Umur dh meningkat...
so, perangai elok2 ckit ek...
;)


No comments:

Post a Comment