Thursday, March 4, 2010

Kembali~


Ya ALLAH...
seadainya telah KAU catatkan,
dia milikku, tercipta untuk diriku,
satukanlah hatinya, dgn hatiku,
dan titipkanlah, KEBAHAGIANku...

Awk... sy syg kan awk...
sungguh,.. sy x Tpu lor...
(dlm hati je ah)

x terluah rs kala terpandang muka...
segan pn ye gak...
gila ah..
aku x tau knp aku syg sgt kat dia...
sgt2 syg pd dia...

bkn bru smlm aku knl dia...
de ah dlm 3 thn...
dia ah yg paling aku syg...

aku bnyk terhutang budi pada dia...
bnyk sgt..
aku rs klu x de dia...
x tntu aku de kat muka bumi ni lg...

peristiwa kat gunung stong bnyk mengajar aku ape ertinya keIKHLASan...
:)

aku sakit, dia yg amik berat...
aku lapar, dia yg belikan makanan..
aku terseliuh, dia yg urutkan...
aku nk terjatuh, dia yg tarik aku blk..
gilak ah...
mau x jth cinta klu gitu ek...
hehehehe...

mungkin ini nmnya kebetulan,
bepisah, tp bejumpa semula...
bnyk perkara yg aku anggap kebetulan, tp menjurus pada persamaan..

aku amat berharap,
dialah teman hidup aku,
ayah kepada anak2 aku,
adik kepada abang aku,
abang kepada adik2 aku,
anak kepada ayah dan ibu aku...
Amin..




No comments:

Post a Comment