Saturday, November 6, 2010

kegilaan~

Jangan sangka aku gila plak bila aku ckp psl ni..
Aku skang ngah saving...
ntuk mendapatkan kegilaan aku...

Kegilaan aku:-

1) Nikon D5000

2)Blackberry


Tapi aku x pasti mn 1 yg aku nk dapatkan dulu..
dua2 masih mampu nk di miliki..
cuma kena saving jelah...

Dslr pd aku 1 kepentingan sebab aku skang gila bergambar...
hahaha..

lagipun, aku nk beli ntuk hari konvo aku nnti...
*gilakan? padahal ntuk konvo je pun nk beli dslr* =.="

Ntuk blackberry plak, aku x tau knp tetibe aku jatuh cinta pdnya...
*ayat geli* hahaha...
x kisah pe model pun, yg penting aku nk blackberry...

Sebenarnya, blackberry bukan pntg sgt bg aku yg menganggap hp bukan 1 keperluan *ye ke?*
hp aku ni, lebih kurang macam dari ada, macam x de.. paham ke? x phm? abaikan... hua3..
Aku ni mmg kedekut, aku top rm10 bleh tahan smpai sebulan...
klu top up rm3, seminggu pun x hbs... gila jimat aku ni..
so, klu pki blackberry, cam x de function kn?
xkan hp mahal tp kedit pun top up rm3..
pe barang...
hahaha...

tp, aku x kira, aku nk gak...

Ehem2...
oh ayah, oh ibu... dengarlah rintihan anakmu ini..
:P

No comments:

Post a Comment