Sunday, December 26, 2010

30 Days Request : # 01 - The First Task



30 Days Request : # 01 - The First Task

A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.






1.

Seorang yang sangat peramah,
boleh berborak dengan sapa2 je x kira umur,
pangkat, bangsa dan agama... hehehe...
Tp, klu orang yang x kenal,
klu tgk muka diorang mesti kata aku ni
sombong gile..
=.="

2.

Seorang yang ulat buku. aku ngn buku mmg x bleh nk di
pisahkn.. since aku pndai membaca, aku mmg suka
membaca. hehehe...


3.

TAK makan BAWANG, CARROT, MIXED VEGE, ngan DURIAN.
Kalau durian, jgn kata makan, bau pun dah boleh
wat aku muntah. So, klu tgk aku terkebil2 sambil
mengasingkan seswatu dlm makanan,
jgn terkejut ah ek. Hehehe...


4.

Kalau kat umah, aku jarang sangat keluar klu x de
keperluan mendesak. Aku cuma akan kuar umah
ngn familiy members, or kawan2 yg rapat je. =)


5.

Seorang yang suka memasak. Suka mencuba resipi2 baru...
Paling suka bila wat desert. nyummy.. =)

6.

Penah xcdent moto masa umur 12thn.
So, smpi skang masih fobia dgn moto.
sbb tu jarang bwk moto...
:/

7.

Suka sgt Colour HIJAU. Bleh dikatakan bnyk barang
aku yg berwarna hijau. dulu aku paling x suka
warna pink. Aku pun cuma ada baju wrna pink
masa umur 20thn.TU PUN masa menyahut
cabaran mmbe aku yg nk sgt tgk aku pki
baju warna pink. masa zaman
kecik2 mungkin de, tp dh x ingt dh.. heheh...

8.

SGT.. SGT.. ADDICT dgn internet.. sehari x on9,
cam x lengkap plak haritu.. :)

9.

PENAKUT
Cam x caya ek aku ni penakut?
Aku pun x tau sejak bile aku ni jd penakut.
Bkn takut pe, cuma Aku takut tgk cite hantu kat pawagam.
Mungkin sbb skrin besar n asyik terkejut2 je kot..
Klu tgk kat tv or lappy bleh je. Pelik x? Hahaha...

10.

Sgt manja ngn family sendiri. Masa belajar dulu,
sangat kerap blk kampung. Padahal tempat
belajar ngn umah bukn dekat. Nek train mau2 12 jam.
Tp aku tetap suka blk.. Klu bleh at least
sebulan sekali aku blk kmpg. =)

11.

Mempunyai big family and close each others.
Ye ah, adik beradik ayah je dh 7 orang,
kazen2 aku yg side ayah de 36org,
x termsk anak2 diorang lg. Anak2 buah aku de ah dlm 8 org.
Akan dtg insyaAllah bertambah lg. Ibu plak de
10 org adik beradik. So, kazen2 aku belah ibu de 40++.
*mungkin akan bertambah sbb ibu de adik2 lg* hehehe..
Nasib anak buah lum ramai. Baru 2 org. :)

12.

Blaja di 2 Buah Sekolah menengah dan
mempunyai personaliti yg berbeza di setiap sekolah.
form 1-3 kat SMA Parit Raja. Masa ni mmg famous di kalangan
ustaz n ustazah sebab stok budak nakal.
Tp di lantik sebagai pengawas juga. hehehe..
masa form 4-5 tukar SMK Tun Ismail. Tukar sekolah terus
transform jd budak skema. Masa ni Library merupakan tempat lepak
utama selepas kantin. sbb tu di lantik jd Pengawas Pusat Sumber. Hahaha..

13.

Slalu misplaced klu letak barang. Time nk guna
baru menggagau cari. Lg2 hp, mmg slalu x tau letak mn.
=.="

14.

Mempunyai kemahiran bercakap pantas apabila tgh marah.
sekali nafas je bleh kuar sume yg de
dlm kepala tanpa filter. hehehe.. tu klu marah ckit2 ah.
Klu marah sgt, aku mmg akan diam n tau2 je dh kuar air mata. huhuh..

15.

Sekarang aku dh x mkn makanan yg pedas2
since perut aku dh x thn ngn makanan yg pedas. pedas ckit bleh lg,
pedas sgt, amatlah memudaratkan. X sanggup aku
nk dok wad klu sakit lama menyerang kembali. :)


Yes!! At last, lengkap first task.Njoy reading ek... ;)

Till then...

No comments:

Post a Comment