Tuesday, December 21, 2010

Merajuk~



Sebenarnya segan nk story...
Aku de satu kelemahan iaitu suka MERAJUK..

Klu merajuk,aku suka bwk diri jauh2...
cam dlm gmbr ni...
hehehe....


Aku x sdar sebenarnya sejak dari bila aku de symptom2 kuat merajuk ni...
Kadang2 sbb hal kecik pun bleh nk merajuk...
cthnya:
  • Bila dh janji nk pg satu2 tempat, tp bila x jadi or aku kena tunggu lama... aku terus x nk pegi... (merajuk ah tu)
  • Bila dh dijanjikan sesuatu, tp smpi masanya aku x dpt menda tu, mmg cari nahas ah... aku bleh merajuk panjang..
  • Kdg2, bila aku nk sesuatu, cthnya ais krim, bila x di belikan pun aku boleh muncung...
* ni sebahagian je ah contohnya.. lebih ah nk bg bnyk2 plak.. :P

Bukan aku x sdar sikap buruk ni, lagi2 pas di tegur En Chinta Hati, dia kata aku asyik merajuk je.*tersentap den bila kena tegur* huhuhu... skarang, aku ngah cuba nk kurangkan sikap merajuk ni. Moga aku berjaya...

p/s: Di kesempatan ini, aku nk mintk maaf ah kat mmbe2 yg bc blog ni if aku de termerajuk kat korang ek.. sowy ah, sume tu tindakan luar kawal.. hehehe...



credit pic: google

No comments:

Post a Comment