Friday, October 15, 2010

Hati~

p/s: Entry ini adalah entry jiwang!!!


Em, x tau ah kenapa, lately ni aku rindu gile pd En Chinta Hati...
Padahal, bleh di katakan tiap kali aku ke kampus, aku mesti jumpa En Chinta Hati ni...
tp, x pnh pun puas...
hahaha..

Aku ngn dia mmg dh lama kawan..
pnh jd special, pnh jd kwn blk...
kira cam drama gak ah hubungn kami..
malu tapi mahu...

Jujur aku ckp, dtglah 1000 org cam kaer AF2
*aku mmg kipas-susah-mati kaer*
tetap x bleh nk lupuskan en chinta hati dlm hati aku..

Dia sgt baik, n terlalu baik untuk aku...
dia x pnh kata TAK, untuk setiap permintaan aku..
Apa sahaja kemahuan aku, dia cuba turutkan,
Dia snggup bgn dari tempat duduknya di meja lain, dan datang kepada aku walaupun HANYA untuk menghulur sebatang pen..
*Betapa manja n mengada2nya aku pd dia*
hehehe..

Aku x kisah pe komen org terhadap dia...
aku tau, kwn aku ckp dia x handsome, n gelap..
siap de yg cakap, En Chinta Hati aku ni cam keling...
*kecik hati weh*
tp, aku tetap sayangkan dia...

InsyaAllah, berakhirnya bulan oktober ni,
maka berakhirlah perjuangan aku sebagai pelajar di bumi kelantan ni..
dan makin bertambah jauh jarak antara kami..
:`(

Aku tahu, dlm hati dia msh de sikit rs syg...
Cuma keadaan x mengizinkan kami bersama semula...
Tapi aku percaya,

ANDAI SUDAH DI TAKDIRKAN KAU MILIKKU,
INSYAALLAH KITA AKAN BERSATU SEMULA..







*en chinta hati*









p/s: untuk En Chinta Hati aku:

Jangan jadi terlalu baik, saya akan merindui kamu.
Jangan terlalu mengambil berat, saya mungkin menyukai kamu.
Jangan jadi terlalu 'sweet', saya mungkin jatuh hati kepada kamu.
Amat sukar untuk saya menyayangi kamu jika kamu tidak mahu membalasnya.

(T.T)

No comments:

Post a Comment