Friday, October 15, 2010

Jatuh cinta pandang pertama~


Semalam pas hntr sume report thesis kat kampus,
aku ngidam nk mkn menda alah ni...

*Fillet oo fish*

Ingtkan nk ajak en chinta hati pg makan sama,
tp dia de klaz n test lor..
*gud luck ye en chinta hati*
So, gigihlah aku pg ngn paoh n maz ke KB mall..


*KB Mall*

Pas mkn, kitorng merasakan masa yg ade tu cam terlebih plak..
so, kami pn menghabiskan masa dengan jayanya..
tengah2 mengukur KB Mall..
TIBA2, aku terpandAngkan..
.
..
..
...
.....
.......
..............
..............................




























































































"HAMSTER`S CAGE"
















Hahaha..
ntah knp, aku bleh jatuh cinta sgt2 panda menda alah ni..
aku x kira, aku nk gak menda ni..
*en chinta hati, sila amik perhatian ek*


Tapikan, yg jd masalahnya,
aku nk cage je, bukan nk bela hamster..
hahaha..
*biol ko na*

aku geli kowt pd hamster sbb dia sdare mare tikus,,
huhuhu..

Menda alah ni sgt comel..
sbb tu aku nk sgt...
heheheh...

*bukan yg ni sbb canggih sgt*



*Dpt yg camni pn ok kan en chinta hati*
hehehe...




*tapi klu yg ni lagiiiiiiiiiiii ok kan en chinta hati*
sbb warna dia hijau n purple..
my feveret...
hehehe...



Em, aku nk gak cage ni..
bleh ah en chinta hati ek...
;)

*Pix: credit to google*

No comments:

Post a Comment