Monday, October 25, 2010

memories to remember~ Part 2

Bersambung kita ke part 2~

Cam de yg follow je... *boo sama dia* :P
kali ni aku nk story mory psl mmbe klaz aku...
btw, masa aku mula2 daftar degree ni, aku terkejut gak...
bukan pe, dalam sejarah klaz mate aku cuma ade 12 org.
ye, korang x salah dgr...
penghuni BMB3MB cuma de 12 org...
11 pmpn, n cuma de sorang lelaki..
*mari kita menangis beramai2 sbb niat mencari jodoh dh musnah*

(T.T)

Ni adalah warga asal BMB3MB..

Dri kiri, tuan tanah yg comel *perasan* :P, hajar, khalilah, wangi, ieza, elis, kak ros, yanie, aini n paoh..

Tiada dlm gambar, kak ekin, amad..


*Kenangan Kat cameron highland*

  • Trip untuk subjek global..
  • combine part time n full time student...
  • Agak seronok sbb pegi ngn kawan2..
  • masa ni pegang jawatan ajk persegaran... maknanya?? jaga makan minum org... hahaha...
  • melaksanakn tugas dgn jayanya sbb sume org puas hati n x de yg mengadu kelaparan.. :P
*kenangan kat langkawi*

  • Trip yg agak lama n pressure sbb bnyk menda yg nk kena settlekan...
  • Trip untuk environmental marketing..
  • Trip ni aku pegang jawatan Timbalan Pengarah Projek 2.. bapak hebat aku ni... hahaha...
  • Kira njoy ah sbb Prof puas hati ngn trip ni n kami di janjikan A ntuk trip ni...
  • Dok langkawi selain jalan2, aku menghabiskan masa dengan shopping... pegi 1 beg, balik 3 bag... sp yg harus di persalahkan ek? :P

*kenangan kat Tok bali, Pasir Putih*

  • Trip untuk subjek Issue in marketing...
  • Sgt best sbb bleh combine ngn org kampung yg sgt peramah n havoc..
  • Yg wat lg best, trip ni pegi ngn Dr yeop 1 family.. Family Dr mmg best n sempoi... sgt down to earth. X terasa pn gap antara kami..
  • X ingat plak aku pgg jwtn pe dlm trip kali ni, sbb dh bnyk sgt jawatan yg aku pnh pgg.. :P
  • Masa BBQ mmg best sbb bakar sm2 ngn Dr yeop... :D

*kenangan Trip SMM*

  • X bnyk gambar untuk trip ni, sbb juz 1 hari n sekitar Kota Bharu je...
  • Pg under subjek Strategic Marketing Management..
  • Pn Marhaini so far ok n sporting.. *pening kepala dia tgk aku ambik gmbr ngn patung2 kat nordin batik* hahaha...
  • Dekat Sinar harian best, sbb dpt majalah.. walaupun lama, tp still bleh bc lg.. hehehe...

Jgn terkejut tgk bnyk sgt trip aku pegi... Part 5 mmg sem berjalan2 sbb bleh di katakan tiap2 minggu ade trip... klu x trip klaz, mesti trip club or anjuran uitm...

Part 5 gak record aku jarang balik Johor... Klu x salah, aku cuma blk 2 kali je dlm part 5 tu... If x, sebulan mesti sekali or 2 kali aku balik johor... hehehe...

Pengalaman n kenangan tu yang x bleh nk di jual beli...
susah senang kami harungi bersama..
:)

*Warga marketing UiTM Kota Bharu*
=)

No comments:

Post a Comment