Sunday, October 24, 2010

memories to remember~ Part 1

Kota Bharu, here i come~

wehuuu..
tu ucapan aku kira2 2 tahun lepas lor...
masatu aku dpt sambung degree kat UiTM Kota Bharu...
Kira dalam sejarah lor. Bukan pe, dh 3 tahun aku berjuang untuk dapatkan diploma in business study katUiTM Machang, sp sangka aku dapat sambung degree kat KELANTAN juga...
siap de kazen aku yg ckp *na, ko wat smbhyg hajat ke nk dpt kat klntn blk?*
gile pe? x masal nk wat smbhyg hajat...
hahaha...

Btw, tu dinamakan jodoh aku kuat ngn negeri Cik Siti Wan Kembang ni..*sila jangan muntah* :P
aku daftar 28.Disember 2008, n happy sebab aku dh familiar kat sini...
*riak* hahaha...
pastu, bermulalah kehidupan aku sebagai pelajar semula setelah bercuti selama 6 bulan..

first time gak aku dok kat umah sewa...
umah sewa 1st yang aku duduk kat Jalan Hamzah, yg terletak kat belakang KB Mall tu...
satu sem gak aku dok situ sebelum aku berpindah atas dasar keselamatan...

pastu aku move on kat kondo permai...
lebih tepat lagi kat 6c2, kodominium permai.. ;)

sebenarnya, aku nk cite kwn2 aku yg rapat n mmbe umah sewa sepanjang dok kat kota bharu ni..

  • Yana Norazliana a.k.a yananae
  • amik finance
  • warga Parit raja sari, Muar, Johor.
  • Pandai memasak, aku paling suka jemput2 dia... superb weh... hehehe....
  • b4 ni dia study kat uitm segamat, kitorng kenal pn masa kat KB nilah..
  • Mmbe sush n senang, n x berkira ngn mmbe..
  • Sangat penyabar di bandingkan dengan aku.. =.="


  • ecah a.k.a general perang
  • Seorang yg x bleh nk cakap lembut2... sbb tu kitorang bagi nama general perang.. klu bercakap, sebatu bleh dgr, padahal mmbe cuma depan mata je. hahaha...
  • Amik finance gak kat KB ni..
  • Warga parit sulung, Johor.
  • Seorang yg perahsia, Tp,klu nk korek rhsia dia, gi paksa dia bercakap smbil ugut2, kompom dpt tau... :)
  • Mmbe aku berkongsi maggi, sbb kitorng malas nk msk maggi n suka pow each other.. Jimat, satu mangkuk syer 2 orang.. hehehe...

  • Ayin Ahmad a.k.a sarjan kawad
  • ni lagi sorang yg x bleh ckp lembut2.. klu kejut org Tdo, kompom nk makan penyepak org tu.. Bingit telinga klu dgr sore dia. sbb tu kitorng panggil dia sarjan kawad.. ;)
  • Warga pasir gudang, johor.
  • Amik finance.
  • Seorang yg sangat rajin mengemas..
  • paling kuat mkn antara kitorang.. Tp dia paling kecik.. =.=" *dia bele hantu raya kowt*

  • Siti Hazirah a.k.a Zirah
  • mmbe aku since diploma lg.. tp dia grad dulu sbb dia trus sambung.. *yea, aku gedik sbb keje dulu* =.="
  • Sgt penjimat n rajin memasak..
  • warga pulau pinang..
  • Amik marketing kat KB ni..
  • Adila a.ka Dila
  • Pemilik kelisa biru yang banyak berjasa sepanjang kami di kota bharu..
  • warga perak n amik marketing gak...
  • seorang yg agak serius tp ok...
  • Skang smbg wat master kat uitm shah alam..

Dear my frenz~

Masih Ingatkah kenangan pahit manis kita bersama?
  • Kenangan Makan chim chum sampai full tank?
  • Kenangan naik kelisa yg dh mcm tin sardin, ke terengganu?
  • kenangan sambut besday sama2?
  • kenangan lepak kat pantai sambil berpiknik?
Banyak lagi kenangan yang x mampu aku nk coretkan semua...

Diam x diam, sume ni bakal berakhir...
semoga persahabatan kita kekal selamanya...

Percayalah :-

Aku mungkin bukan teman TERBAIK yang pernah korang jumpa,
Tp, korang adalah sahabat TERBAIK yang hadir dalam hidup ini...


AKU SAYANG KORANG SUME...
ILYSM

(T.T)


*Warga Kondo Permai*

1 comment:

  1. tp kau paling pantang kalau aku buat maggi byk bawang sbb kau tak makan bawang..
    hehhehe

    ReplyDelete