Tuesday, October 26, 2010

memories to remember~ Part 3

Dan seterusnya...
hahaha... sila jgn muntah dgn entry2 ni...
msh lg dengan story mory kat KB ni...

GILA JAWATAN?
itu adalah aku... hahahaa...
Sepanjang aku jd mahasiswi ni, bnyk jawatan yang aku penah pegang. Cuma aku x pnh jd MPP or JPK sbb skema sgt kowt.. x kena dgn jiwa... Hahaha...

Malas nk story zaman kegilaan kat machang dulu..
Aku cuma nk bukak story pasal kat KB je..

Jgn salah sangka, aku gila jawatan bukan sebab glamour... cuma nk pengalaman n sedikit kepentingan je.. *skema tetibe* :P
Lagipun, bnyk aktiviti yg bleh aku join bila aku de jwtn n join club..

jawatan paling tinggi aku pegang = Presiden D`makers. Bapak ah, presiden tu...
hahaha.. actually aku bukan nk sgt jwntn ni... dh org bg, aku amik je ah.. :P

*dinner*
  • 1st time Dinner dok kat meja vvip sebagai presiden.. wahaha
  • 1st presiden D`makers pompuan kowt kat Kb ni...
  • Dinner ni so so lah.. tp aku still rasa best... :)

*induction day*
  • zaman memporak perandakan junior.
  • sgt njoy sebab sume sporting gile...
  • ade budak junior kena hentak ngn aku masa ni... *gila brutal* :P

*masa trip inspirasi*

Aku x penah terniat pun nk join inspirasi. Aku join pn sbb de sorang classmate aku ajk join... tau2 je aku dpt jawatan exco usahawan. sbb aku minat nk bisness, so x dehallah kn..

Join club ni,aku knl rmi org, Antaranya chot ngn sal... cik mas dh tentu lor.. Mirul tu x payah lah.. aku kenal dia since aku sek rendah lagi... x sangka jumpa balik kat kota bharu n join club yg sama. :D
  • actually bnyk dh program inspirsi yg aku join.. cuma x larat nk letak pic n story mory...
  • Pic yg ni amik masa program ke kl..
  • program pun so so gak... cuma yg best aku masuk tv... hahhaha..
  • pastu en khai yg kat UPM tu hndsm lor... :P


*Kami*

Actually aku x kenal pun dak 3 ketul ni... Muka diorang pn aku x pnh perasan masa kat kampus *nmpk sgt diorang x glamour* hahaha...
Aku kenal diorang since ikut program ke KL anjuran inspirasi.. x sangka gak diorang ni leh ngam otaknya ngn aku.. Even diorang gile2, tp still respek aku sbgi kakak.. :P

  • Tengku Ismail = Handsome, tapi gila.. Agak manja orangnya, tp sangat mudah di tipu... hahaha...
  • Hafiz = Kacak & bergaya, tapi kerek.. pandai tapi sengal. klu x kenal, mmg kata dia sombong sbb tnya sepatah jwb sepatah. *maybe pemalu* :P Mulut agak laser n kekurangan perasaan.. hahaha..
  • Aizal = comel. Agak sopan n sempoi orgnya.. Sangat peramah dan kadang2 bermulut laser juga.. hahaha...
klu de yang rasa2 lahir bawah 1989 n nk ngurat diorang, di persilakan.. sbb rs2nya diorang masih single..

p/s: till then~
:D

2 comments: